Klienci, którzy nie słuchają dobrych rad

Klienci, którzy nie słuchają dobrych rad

Zawsze zanim zaczniesz remont w domu klienta, chcesz się sam przekonać o tym, czy to, o czym rozmawiacie z klientem jest możliwe do zrealizowania. Chcesz mieć pewność, że będziesz mógł się wywiązać ze swoich zobowiązań, ale także chcesz się upewnić, że w dany domu, można zastosować określone rozwiązania. Wiesz z doświadczenie, że w domu, w którym panuje wilgoć lub na ścianach widoczny jest grzyb, przed rozpoczęciem malowania, ściany należy spryskać bardzo dokładnie specjalistycznym preparatem i pozwolić im dokładnie wyschnąć. Wiesz także, że malowanie tapet nie zawsze jest najlepszym rozwiązaniem. Tym samym, jeśli w czasie wizyty w domu klienta widzisz, że zastosowanie poszczególnych rozwiązań jest niemożliwe, od razu o tym mówisz, oraz proponujesz inne rozwiązania, które Twoim zdaniem będą znacznie lepsze. Możesz oczywiście wykonać zlecenie dokładnie tak, jak sobie życzy tego klient, ostrzegasz go jednak, jakie będą konsekwencje na przykład malowania mokrych ścian, czy pokrycia farbą tapety, która jest już bardzo zniszczona. Uważasz, że takie połowiczne rozwiązania nie zawsze są tymi najlepszymi, dlatego też namawiasz do rezygnacji z nich. Wiesz jednak, że niektórzy z klientów są bardzo uparci, i nie jesteś ich w stanie przekonać do zmiany decyzji, pomimo tego, że twoje propozycje są bardzo dobrze umotywowane.

[Głosów:1    Średnia:5/5]